Гарантія

Всі товари, представлені у ПРОДАВАКА, мають офіційну гарантію від виробника.

Гарантія зазвичай складає 1 рік з дати придбання. Якщо гарантійний термін інший, це вказано у гарантійному талоні або у керівництві користувача. Більш детальну інформацію щодо термінів гарантійного обслуговування товарів ви можете уточнити у менеджера.

Гарантійне обслуговування – це безкоштовний ремонт придбаного обладнання протягом всього гарантійного терміну за умови правильної експлуатації виробу відповідно до вимог виробника.

Умови і терміни гарантійного ремонту

  1. Гарантійний ремонт надається лише за наявності правильно заповненого гарантійного талону з печаткою компанії-продавця.
  2. Всі витрати на транспортування несправного виробу у Сервісний центр несе Покупець.
  3. Ремонт виробу за гарантією відбувається власним Сервісним центром або авторизованим центром компанії-виробника.
  4. Термін виконання ремонту складає не більше 30 днів.
  5. За неможливості відремонтувати несправний виріб та за узгодженням з Покупцем товар може бути замінений на аналогічний за властивостями та характеристиками. В цьому випадку Покупець повинен надати товарний чек, гарантійний талон та повернути несправний товар у повній комплектації.

Зверніть увагу! Безкоштовне гарантійне обслуговування не передбачає:

  • встановлення, підключення та налаштування обладнання;
  • чищення виробів чи їхніх деталей;
  • ремонт або заміну витратних матеріалів — наприклад, батарейки, акумулятори, лампи тощо.

Виріб НЕ підлягає гарантійному ремонту, якщо:

  1. Відсутній гарантійний талон або акт виконаних робіт.
  2. Відсутня повна комплектація виробу.
  3. Виріб має механічні, термічні, електричні пошкодження.
  4. Виріб пошкоджено під час транспортування або через неправильне зберігання чи експлуатацію.
  5. Несправність виробу викликана дією сторонніх обставин (стрибки напруги, пожежа, стихійне лихо).
  6. Виріб має сліди потрапляння всередину сторонніх речовин, предметів або рідини.
  7. Вихід з ладу спричинено використанням несумісного програмного забезпечення, запчастин, комплектуючих, витратних матеріалів.
  8. Наявні сліди несанкціонованого ремонту або встановлення сторонніми особами, неавторизованими виробником.
  9. Відсутні чи пошкоджені гарантійні пломби чи наліпки.
  10. Відсутній, пошкоджений або не зчитується заводський чи серійний номер.