Всі товари, представлені у ПРОДАВАКА, мають офіційну гарантію від виробника.
Гарантія зазвичай складає 1 рік з дати придбання. Якщо гарантійний термін інший, це вказано у гарантійному талоні або у керівництві користувача. Більш детальну інформацію щодо термінів гарантійного обслуговування товарів ви можете уточнити у менеджера.
Гарантійне обслуговування – це безкоштовний ремонт придбаного обладнання протягом всього гарантійного терміну за умови правильної експлуатації виробу відповідно до вимог виробника.
Умови і терміни гарантійного ремонту
- Гарантійний ремонт надається лише за наявності правильно заповненого гарантійного талону з печаткою компанії-продавця.
- Всі витрати на транспортування несправного виробу у Сервісний центр несе Покупець.
- Ремонт виробу за гарантією відбувається власним Сервісним центром або авторизованим центром компанії-виробника.
- Термін виконання ремонту складає не більше 30 днів.
- За неможливості відремонтувати несправний виріб та за узгодженням з Покупцем товар може бути замінений на аналогічний за властивостями та характеристиками. В цьому випадку Покупець повинен надати товарний чек, гарантійний талон та повернути несправний товар у повній комплектації.
Зверніть увагу! Безкоштовне гарантійне обслуговування не передбачає:
- встановлення, підключення та налаштування обладнання;
- чищення виробів чи їхніх деталей;
- ремонт або заміну витратних матеріалів — наприклад, батарейки, акумулятори, лампи тощо.
Виріб НЕ підлягає гарантійному ремонту, якщо:
- Відсутній гарантійний талон або акт виконаних робіт.
- Відсутня повна комплектація виробу.
- Виріб має механічні, термічні, електричні пошкодження.
- Виріб пошкоджено під час транспортування або через неправильне зберігання чи експлуатацію.
- Несправність виробу викликана дією сторонніх обставин (стрибки напруги, пожежа, стихійне лихо).
- Виріб має сліди потрапляння всередину сторонніх речовин, предметів або рідини.
- Вихід з ладу спричинено використанням несумісного програмного забезпечення, запчастин, комплектуючих, витратних матеріалів.
- Наявні сліди несанкціонованого ремонту або встановлення сторонніми особами, неавторизованими виробником.
- Відсутні чи пошкоджені гарантійні пломби чи наліпки.
- Відсутній, пошкоджений або не зчитується заводський чи серійний номер.