Сервісне обслуговування включає гарантійний (безкоштовний) та післягарантійний (платний) ремонт.
Де відремонтувати товар, що ви придбали у магазині ПРОДАВАКА?
Товари з асортименту інтернет-магазину ПРОДАВАКА мають офіційну гарантію від виробника.
Товари, придбані в нашому магазину, що зазнали несправності з вини виробника (а не, наприклад, через неправильні умови експлуатації), ремонтуються у сервісних центрах компаній-виробників.
Інформація про авторизовані сервісні центри зазвичай вказується у гарантійному талоні або у керівництві користувача, які отримує Покупець разом із виробом.
Якщо ви не знайшли даних про авторизовані центри для придбаної у нас продукції, будь ласка, зверніться до нас будь-яким зручним способом, вказаним у Контактах, і ми допоможемо вирішити це питання.
Зверніть увагу!
Транспортування несправного виробу зазвичай відбувається за рахунок Покупця.
Що робити, якщо Сервісний центр надав Акт про неможливість ремонту товару?
Якщо Сервісний центр не може відремонтувати куплений у нас товар, будь ласка, зверніться до нашого офісу з наступними документами:
- Акт від Сервісного центру про неможливість ремонту товару;
- товарний чек, що підтверджує покупку товару саме в нашому магазині;
- гарантійний талон на несправний товар.
Ми обміняємо товар на аналогічний робочий чи повернемо вам гроші.