Згідно законодавства України (Закон України «Про захист прав споживачів») Покупець має право повернути товар належної або неналежної якості протягом 14 днів з дати придбання за умови:
- наявності товарного чеку;
- в товарному вигляді та оригінальному пакуванні;
- у повній комплектації;
- в справному технічному стані (якщо повертається товар належної якості).
Умови повернення товару належної або неналежної якості
- Товар можна повернути протягом 14 днів з моменту його придбання в інтернет-магазині ПРОДАВАКА.
- Для повернення товару необхідно мати:
товарний чек;
оригінальне неушкоджене пакування;
повну комплектацію виробу.
- Товаром неналежної якості визнається такий, що несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей, а також що має недоліки, пов’язані із виробничим браком чи неправильним зберіганням на складі продавця.
- Покупець повинен оглянути товар на предмет відсутності механічних ушкоджень і наявності повної комплектації під час отримання товару. Після отримання замовлення претензії щодо зовнішнього вигляду, комплектності чи кількості товару не приймаються.
- Виріб повинен бути в товарному вигляді, без пошкоджень і ознак використання.
- Щоб повернути товар, слід заповнити Квитанцію на повернення (можна попередньо роздрукувати з сайту за посиланням чи заповнити під час повернення товару в офісі продавця).
- У разі сумнівів з боку приймаючої сторони товар, що підлягає поверненню, відправляється на технічну експертизу Сервісного центру, яка може тривати до 10 календарних днів.
- Якщо не дотримана будь-яка з викладених вище умов, продавець може відмовити Покупцю у поверненні товару. Про це Клієнт сповіщається за вказаним у Квитанції номером телефону.
Зверніть увагу!
Ви можете повернути товар належної якості навіть якщо він вам з будь-яких причин не сподобався або ви взагалі передумали купувати такий виріб. Але, будь ласка, уточнюйте всі важливі характеристики і деталі перед покупкою (зовнішній вигляд, технічні параметри і функціональні особливості, комплектація, способи і умови підключення і налаштування, сумісність з іншим обладнанням, наявність додаткових аксесуарів тощо), оскільки повернення (або обмін) товару — це зайва втрата вашого і нашого часу.
Дякуємо за порозуміння!