Питання та відповіді

Бонуси і акції

  • Чи є в магазині бонусна програма для покупців?

    Так, кожен зареєстрований покупець інтернет-магазину стає учасником бонусної програми ПРОДАВАКА і може отримати кешбек за покупки. Детальніше за посиланням: Кешбек.

  • Як мені отримати кешбек за покупку товарів?

    Покупайте товари на сайті ПРОДАВАКА та отримуйте знижки на наступні покупки за рахунок накопиченого кешбеку. Детальніше за посиланням: Кешбек.

  • Як дізнатися, який кешбек я отримаю за покупку?

    Інформація про те, скільки ви отримаєте кешбеку від покупки, відображається на сторінці товару. Детальніше за посиланням: Кешбек.

  • Коли зарахують бонусні гривні на мій рахунок?

    Після виконання замовлення кешбек автоматично зараховується через 15 днів. Детальніше за посиланням: Кешбек.

  • Як подивитися, скільки бонусів у мене на рахунку?

    Доступна бонусна сума для оплати покупок в інтернет-магазині ПРОДАВАКА відображається у вашому особистому кабінеті.

  • Скільки бонусних грошей можна витратити на покупу товару?

    Максимальна бонусна сума, яку ви можете витратити, вказана на сторінці обраного товару. Також ви не можете використати суму більшу за ту, що є на вашому бонусному рахунку. Детальніше за посиланням: Кешбек.

  • Які акції проводяться у вашому магазині?

    Подивитися всі актуальні акції можливо за посиланням: Акції.

Замовлення

  • Як мені знайти потрібний товар у вашому магазині?

    Ви можете знайти потрібний товар за пошуком (пошуковий рядок на сайті), знаючи назву моделі або код товару. Якщо ви шукаєте товар з певними характеристиками, можна скористатися фільтрами відповідного розділу.

  • Можна зробити замовлення без реєстрації?

    Так, ви можете зробити замовлення без реєстрації на сайті, додавши товар в кошик. Також можливо зробити замовлення товару в один клік (в картці товару), вказавши ваш номер телефону.

  • Як додати товари в порівняння?

    Щоб порівняти товари, додайте їх в порівняння кнопкою «Порівняти» в картці товару або через сторінку порівняння за посиланням: Порівняння товарів.

  • Як можна оформити замовлення?

    Замовлення у магазині ПРОДАВАКА можна оформити одним із наступних способів:

    • онлайн, 24/7, додавши бажаний товар у Кошик;
    • написавши в онлайн-чат менеджеру, за графіком роботи магазину (детальніше: Контакти);
    • за телефонами, згідно графіку роботи інтернет-магазину ПРОДАВАКА, вказаними у розділі Контакти.
  • Як дізнатися про наявність товару?

    У картці товару вказано, чи є він у наявності на складі та/або у магазині.

  • Чи можу я замовити товар, якого зараз немає в наявності?

    Якщо товару немає в наявності, ви можете натиснути кнопку «Підписатися» в картці товару, вказати свій email, і система автоматично повідомить вам, коли товар буде на складі.

    Також ви можете звернутися до менеджера магазину будь-яким зручним вам способом, зазначеним у розділі Контакти – він допоможе підібрати вам аналогічний товар з наявності та/або зорієнтує щодо термінів поставки необхідного товару.

  • Чи можна купити товар на компанію?

    Так, ми працюємо як з фізичними, так і з юридичними особами.

Оплата та доставка

  • Як я можу оплатити замовлений у вас товар?

    В інтернет-магазині ПРОДАВАКА доступні наступні способи оплати:

    • готівка;
    • онлайн-оплата банківською картою;
    • безготівковий розрахунок;
    • післяплата.

    Детальніше за посиланням: Оплата.

  • Я хочу оплатити товар готівкою. Як це зробити?

    Ви можете оплатити товар готівкою, якщо виберете доставку кур'єром по м. Києву або самі заберете товар з шоурума.

  • У вас є оплата післяплатою?

    Так, ви можете оплатити замовлення післяплатою, але лише якщо оберете доставку товару Новою Поштою.

  • Ви доставляєте товар тільки по Києву?

    Ми доставляємо товар не лише по Києву, але і по всій Україні, за виключенням тимчасово окупованих українських територій.

  • Можна самому забрати товар з магазину?

    Так, ви можете самі забрати товар з магазину. Попередньо просимо уточнювати наявність товару у менеджерів.

  • Яка вартість доставки товару?

    Вартість доставки товару залежить від обраного способу доставки і суми замовлення. Детальніше за посиланням: Доставка.

  • Коли я отримаю своє замовлення?

    Термін доставки товару в середньому становить 1-3 дні, це залежить від наявності товару на складі і обраного способу доставки. Детальніше за посиланням: Доставка.

  • Я представляю юридичну особу. Чи можу оплатити замовлення безготівкою?

    Так, ви можете оплатити замовлення за безготівковим розрахунком (ми відправимо вам банківські реквізити або рахунок-фактуру).

Реєстрація та Особистий кабінет

  • Навіщо реєструватися?

    Реєстрація на сайті надає ряд переваг:

    • ви стаєте учасником Програми лояльності, детальніше за посиланням: Кешбек;
    • ви можете відстежити статус замовлень, при цьому немає необхідності при новому замовленні кожен раз вводити контактні дані;
    • в Особистому кабінеті є можливість створити Список побажань для майбутніх покупок;
    • за бажанням можна підписатися на майбутні акції.
  • Що робити, якщо я забув пароль?

    Якщо ви забули свій пароль, то досить згадати адресу електронної пошти, вказану при реєстрації на сайті. Контрольний рядок для зміни пароля, а також ваші реєстраційні дані будуть вислані вам через e-mail.

  • Які налаштування доступні в особистому кабінеті?

    В особистому кабінеті ви можете змінювати особисті контактні дані, редагувати або скасовувати замовлення, а також відстежувати їх статус, переглядати кількість бонусів, доступних для оплати майбутніх замовлень, додавати або видаляти товари в список бажань, керувати підписками.

  • Як додати товар в список бажань?

    Щоб додати товар в список бажань, потрібно зареєструватися в інтернет-магазині або увійти в свій акаунт (якщо він вже створений) і після цього за допомогою відповідної кнопки в картці товару («серце») додати потрібну модель у Вибране.

  • Я хочу підписатися на розсилку про майбутні акції. Як це зробити?

    Увійдіть в свій акаунт або зареєструйтеся в онлайн-магазині ПРОДАВАКА, потім в особистому кабінеті перейдіть за посиланням Керування підписками, поставте галочку на рубриці «Акції» і збережіть зміни (кнопка «Зберегти»).

  • Як видалити акаунт?

    Щоб видалити акаунт, вам необхідно звернутися в техпідтримку інтернет-магазину ПРОДАВАКА будь-яким зручним вам способом (докладніше за посиланням Контакти), або написати в онлайн-чат в робочий час магазину.

Гарантія і обмін/повернення товару

  • Ви даєте гарантію на товари?

    Так, всі товари, представлені в асортименті ПРОДАВАКА, мають офіційну гарантію виробника, яка зазвичай становить 12 місяців. Витратні матеріали продаються без гарантії (це в основному стосується системи прокладання кабелю, монтажних елементів тощо). Детальніше за посиланням: Гарантія.

  • Як відбувається ремонт за гарантією?

    Гарантійний ремонт надається лише за наявності правильно заповненого гарантійного талону з печаткою компанії-продавця і зазвичай становить не більше 30 днів. Ремонт виробу за гарантією відбувається власним сервісним центром або авторизованим центром компанії-виробника. Детальніше за посиланням: Гарантія.

  • Куди мені звертатися в разі поломки замовленого у вас товару?

    Для цього слід звернутится в авторизований сервісний центр, вказаний у гарантійному талоні або керівництві користувача. Детальніше за посиланням: Гарантія.

  • Я можу відмовитися від доставленого товару?

    Так, ви можете відмовитися від доставленого товару, сплативши лише вартість доставки. Детальніше за посиланням: Повернення.

  • Як мені повернути товар?

    Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту придбання за наявності товарного чеку, в товарному вигляді, оригінальному пакуванні і в повній комплектації, у справному технічному стані. Детальніше за посиланням: Повернення.

  • Хочу поміняти товар на інший. Як це зробити?

    Зверніться до нашого магазину будь-яким зручним для вас способом з розділу Контакти. Детальніше про обмін та повернення товару за посиланням: Повернення.