Бонуси і акції
-
Чи є в магазині бонусна програма для покупців?
Так, кожен зареєстрований покупець інтернет-магазину стає учасником бонусної програми ПРОДАВАКА і може отримати кешбек за покупки. Детальніше за посиланням: Кешбек.
-
Як мені отримати кешбек за покупку товарів?
Покупайте товари на сайті ПРОДАВАКА та отримуйте знижки на наступні покупки за рахунок накопиченого кешбеку. Детальніше за посиланням: Кешбек.
-
Як дізнатися, який кешбек я отримаю за покупку?
Інформація про те, скільки ви отримаєте кешбеку від покупки, відображається на сторінці товару. Детальніше за посиланням: Кешбек.
-
Коли зарахують бонусні гривні на мій рахунок?
Після виконання замовлення кешбек автоматично зараховується через 15 днів. Детальніше за посиланням: Кешбек.
-
Як подивитися, скільки бонусів у мене на рахунку?
Доступна бонусна сума для оплати покупок в інтернет-магазині ПРОДАВАКА відображається у вашому особистому кабінеті.
-
Скільки бонусних грошей можна витратити на покупу товару?
Максимальна бонусна сума, яку ви можете витратити, вказана на сторінці обраного товару. Також ви не можете використати суму більшу за ту, що є на вашому бонусному рахунку. Детальніше за посиланням: Кешбек.
-
Які акції проводяться у вашому магазині?
Подивитися всі актуальні акції можливо за посиланням: Акції.
Замовлення
-
Як мені знайти потрібний товар у вашому магазині?
Ви можете знайти потрібний товар за пошуком (пошуковий рядок на сайті), знаючи назву моделі або код товару. Якщо ви шукаєте товар з певними характеристиками, можна скористатися фільтрами відповідного розділу.
-
Можна зробити замовлення без реєстрації?
Так, ви можете зробити замовлення без реєстрації на сайті, додавши товар в кошик. Також можливо зробити замовлення товару в один клік (в картці товару), вказавши ваш номер телефону.
-
Як додати товари в порівняння?
Щоб порівняти товари, додайте їх в порівняння кнопкою «Порівняти» в картці товару або через сторінку порівняння за посиланням: Порівняння товарів.
-
Як можна оформити замовлення?
Замовлення у магазині ПРОДАВАКА можна оформити одним із наступних способів:
-
Як дізнатися про наявність товару?
У картці товару вказано, чи є він у наявності на складі та/або у магазині.
-
Чи можу я замовити товар, якого зараз немає в наявності?
Якщо товару немає в наявності, ви можете натиснути кнопку «Підписатися» в картці товару, вказати свій email, і система автоматично повідомить вам, коли товар буде на складі.
Також ви можете звернутися до менеджера магазину будь-яким зручним вам способом, зазначеним у розділі Контакти – він допоможе підібрати вам аналогічний товар з наявності та/або зорієнтує щодо термінів поставки необхідного товару.
-
Чи можна купити товар на компанію?
Так, ми працюємо як з фізичними, так і з юридичними особами.
Оплата та доставка
-
Як я можу оплатити замовлений у вас товар?
В інтернет-магазині ПРОДАВАКА доступні наступні способи оплати:
- готівка;
- онлайн-оплата банківською картою;
- безготівковий розрахунок;
- післяплата.
Детальніше за посиланням: Оплата.
-
Я хочу оплатити товар готівкою. Як це зробити?
Ви можете оплатити товар готівкою, якщо виберете доставку кур'єром по м. Києву або самі заберете товар з шоурума.
-
У вас є оплата післяплатою?
Так, ви можете оплатити замовлення післяплатою, але лише якщо оберете доставку товару Новою Поштою.
-
Ви доставляєте товар тільки по Києву?
Ми доставляємо товар не лише по Києву, але і по всій Україні, за виключенням тимчасово окупованих українських територій.
-
Можна самому забрати товар з магазину?
Так, ви можете самі забрати товар з магазину. Попередньо просимо уточнювати наявність товару у менеджерів.
-
Яка вартість доставки товару?
Вартість доставки товару залежить від обраного способу доставки і суми замовлення. Детальніше за посиланням: Доставка.
-
Коли я отримаю своє замовлення?
Термін доставки товару в середньому становить 1-3 дні, це залежить від наявності товару на складі і обраного способу доставки. Детальніше за посиланням: Доставка.
-
Я представляю юридичну особу. Чи можу оплатити замовлення безготівкою?
Так, ви можете оплатити замовлення за безготівковим розрахунком (ми відправимо вам банківські реквізити або рахунок-фактуру).
Реєстрація та Особистий кабінет
-
Навіщо реєструватися?
Реєстрація на сайті надає ряд переваг:
- ви стаєте учасником Програми лояльності, детальніше за посиланням: Кешбек;
- ви можете відстежити статус замовлень, при цьому немає необхідності при новому замовленні кожен раз вводити контактні дані;
- в Особистому кабінеті є можливість створити Список побажань для майбутніх покупок;
- за бажанням можна підписатися на майбутні акції.
-
Що робити, якщо я забув пароль?
Якщо ви забули свій пароль, то досить згадати адресу електронної пошти, вказану при реєстрації на сайті. Контрольний рядок для зміни пароля, а також ваші реєстраційні дані будуть вислані вам через e-mail.
-
Які налаштування доступні в особистому кабінеті?
В особистому кабінеті ви можете змінювати особисті контактні дані, редагувати або скасовувати замовлення, а також відстежувати їх статус, переглядати кількість бонусів, доступних для оплати майбутніх замовлень, додавати або видаляти товари в список бажань, керувати підписками.
-
Як додати товар в список бажань?
Щоб додати товар в список бажань, потрібно зареєструватися в інтернет-магазині або увійти в свій акаунт (якщо він вже створений) і після цього за допомогою відповідної кнопки в картці товару («серце») додати потрібну модель у Вибране.
-
Я хочу підписатися на розсилку про майбутні акції. Як це зробити?
Увійдіть в свій акаунт або зареєструйтеся в онлайн-магазині ПРОДАВАКА, потім в особистому кабінеті перейдіть за посиланням Керування підписками, поставте галочку на рубриці «Акції» і збережіть зміни (кнопка «Зберегти»).
-
Як видалити акаунт?
Щоб видалити акаунт, вам необхідно звернутися в техпідтримку інтернет-магазину ПРОДАВАКА будь-яким зручним вам способом (докладніше за посиланням Контакти), або написати в онлайн-чат в робочий час магазину.
Гарантія і обмін/повернення товару
-
Ви даєте гарантію на товари?
Так, всі товари, представлені в асортименті ПРОДАВАКА, мають офіційну гарантію виробника, яка зазвичай становить 12 місяців. Витратні матеріали продаються без гарантії (це в основному стосується системи прокладання кабелю, монтажних елементів тощо). Детальніше за посиланням: Гарантія.
-
Як відбувається ремонт за гарантією?
Гарантійний ремонт надається лише за наявності правильно заповненого гарантійного талону з печаткою компанії-продавця і зазвичай становить не більше 30 днів. Ремонт виробу за гарантією відбувається власним сервісним центром або авторизованим центром компанії-виробника. Детальніше за посиланням: Гарантія.
-
Куди мені звертатися в разі поломки замовленого у вас товару?
Для цього слід звернутится в авторизований сервісний центр, вказаний у гарантійному талоні або керівництві користувача. Детальніше за посиланням: Гарантія.
-
Я можу відмовитися від доставленого товару?
Так, ви можете відмовитися від доставленого товару, сплативши лише вартість доставки. Детальніше за посиланням: Повернення.
-
Як мені повернути товар?
Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту придбання за наявності товарного чеку, в товарному вигляді, оригінальному пакуванні і в повній комплектації, у справному технічному стані. Детальніше за посиланням: Повернення.
-
Хочу поміняти товар на інший. Як це зробити?
Зверніться до нашого магазину будь-яким зручним для вас способом з розділу Контакти. Детальніше про обмін та повернення товару за посиланням: Повернення.